Serwisy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” za darmo tylko dla prenumeratorów

Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Opłaty za unikalne i eksperckie treści z początkiem przyszłego roku zostaną wprowadzone w serwisach rp.pl, ekonomia24.pl i parkiet.com. „Dzięki temu możliwe będzie wzbogacenie internetowej oferty dla stałych czytelników o dodatkowe treści, rozbudowany serwis wideo, a także nowe odsłony specjalistycznych serwisów prawnych i ekonomicznych” - czytamy w komunikacie Presspubliki. Ponadto pojawią się ekskluzywne projekty przygotowywane z myślą o użytkownikach iPadów i innych urządzeń mobilnych. Jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” otrzymają w ramach swoich pakietów nieograniczony dostęp do wszystkich dotychczasowych serwisów, archiwum oraz nowych, specjalistycznych tytułów i programów.

Przypomnijmy, że Presspublica już półtora roku temu wprowadziła opłaty za czytanie w internecie „Plusa Minusa”, weekendowego dodatku „Rzeczpospolitej” (więcej o tym). Natomiast Grzegorz Hajdarowicz, który niedawno sfinalizował przejęcie całego wydawnictwa, niedługo po kupnie tygodnika „Przekrój” zmienił jego serwis internetowy na całkowicie płatny (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?