SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy społecznościowe mniej popularne od maili i stron z informacjami

Internauci z całego świata częściej sprawdzają maile i czytają wiadomości w sieci niż korzystają z serwisów społecznościowych – wynika z badania Deloitte. Jednak social media najszybciej zyskują na popularności.

Serwisy społecznościowe mniej popularne od maili i stron z informacjami

Sondaż, który firma Deloitte przeprowadziła w siedmiu najsilniejszych gospodarczo krajach na świecie, pokazuje, że przesyłanie maili, wyszukiwanie informacji oraz śledzenie najnowszych wydarzeń to najczęściej wybierane w internecie formy aktywności. Korzystanie z mediów społecznościowych nadal jest na czwartej pozycji w tym zestawieniu, jednak najmocniej zyskało na popularności w ostatnim okresie, i to w każdej grupie wiekowej.

Jednocześnie zdaniem respondentów rekomendacje i rankingi zamieszczane w social mediach mają większy wpływ na ich decyzje zakupowe niż jakakolwiek inna forma reklamy internetowej. Ogółem marketing online jest uważany za mniej skuteczny od reklam w telewizji czy czasopismach. Ankietowani często określają przekazy promocyjne w sieci jako irytujące. Wśród poszczególnych narzędzi marketingu internetowego najskuteczniejsze według badania są linki sponsorowane w wyszukiwarkach. Tylko w Niemczech, Korei Południowej i Japonii za skuteczniejsze uznano reklamy umieszczane bezpośrednio na stronach w formie bannerów.

Sondaż został przeprowadzony przez Deloitte wśród 13 tys. osób z USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Niemczech, Japonii, Korei Południowej i Indii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe mniej popularne od maili i stron z informacjami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
W serwisach społecznościowych takich jak "Facebook" swoje profile ma wiele znanych i lubianych przez nas gwiazd muzyki i filmu nie wspominając już osób prywatnych. Wyobraźmy sobie chociażby korespondowanie z kilkudziesięcioma z nich. Nie znaleźlibyśmy czasu dla siebie w internecie, a jedynie zaspokajalibyśmy swoją ciekawość osobami po drugiej stronie. Wymieniając się z nimi korespondencjami lub zdjęciami nie znaleźlibyśmy czasu na poszukiwanie nowych informacji, ulubionej muzyki, transmisji sportowych, czy oglądanie filmów w sieci. Właśnie dlatego unikam portali społecznościowych to złodziej czasu i kolebka dla hakerów, którzy próbują na różne sposoby przejąć kontrolę nad naszymi adresami.
8 8
odpowiedź