SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)

Sieć restauracji KFC Polska na swoim profilu snapchatowym zaczęła emisję cyklu „Sery losu” parodiującego programy telewizyjne z wróżbitami. Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada agencja McCann & MRM.

W programie „Sery losu” na wybrane prośby internautów o wróżby odpowiada vloger Marcin Malczyński. Autorzy najciekawszych pytań są nagradzani biletami do kina. Program emitowany jest w każdy czwartek na kanale kfcpolska na Snapchacie.

- Dotychczasowe dwa odcinki obejrzało po niemal 4 tys. użytkowników, a snapy z prośbami o wróżbę przychodzą non stop - podaje Karolina Kobiela, senior new media manager w firmie AmRest (do której należy sieć KFC).

To kolejna akcja KFC na Snapchacie - jesienią ub.r. sieć promowała się w interaktywnym teleturnieju „Snap & Bite”.

Obecna kampania obejmuje aktywności na Facebooku i Instagramie (m.in. pokazywanie technik wróżenia z serów i kreatywnych adaptacji tarota) i współpracę z internetowymi liderami opinii (m.in. autorami kanału youtube’owego „5 sposobów na…”).

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja McCann & MRM (należąca do McCann Worldgroup).

Dołącz do dyskusji: „Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
im
czy tylko mi się wydaje, czy pechowo jest tutaj kolorystyka Milki?
odpowiedź
User
Don
im, czyli co - nikt nie moze juz nigdy zrobic niczego fioletowego, bo fioletowa jest milka? Logika bez sensu, bo kazdy kolor juz kiedys gdzies u kogos byl.
Milka nie jest konkurencja KFC jesli juz, wiec nic pechowego.
odpowiedź
User
P
Nie kolor jest tutaj problemem :D
odpowiedź