SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sex Wars” - blogerzy walczą o Renault Clio (wideo)

4 lutego br. rusza projekt „Sex Wars”, w którym dwóch blogerów - kobieta i mężczyzna  walczyć będzie o samochód Renault Clio. Akcję we współpracy z Renault przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, którego media zostaną wykorzystane w kampanii.

Renault Clio

Renault Clio

„Sex War” to konkurs skierowany do osób zainteresowanych motoryzacją, które potrafią poprowadzić blog przyciągający uwagę internautów. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniona zostanie para graczy - kobieta i mężczyzna, którzy staną do rywalizacji prowadząc własne blogi. Bohaterowie akcji otrzymają do wykonania siedem zadań, a ich postępy oceniać będą internauci i jury, składające się z osób związanych z motoryzacją. Zwycięzca otrzyma nagrodę główną - samochód Renault Clio.

Projekt będzie się rozgrywał się w specjalnie przygotowanym serwisie http://www.topgear.com.pl/wygrajclio, a jego kolejne etapy komunikowane będą w tytułach prasowych („TopGear”, „Newsweek”, „Auto Świat” i „Party”), w serwisach internetowych należących do Ringier Axel Springer Polska i Edipresse Polska oraz na profilu marki Renault na Facebooku.

Partnerem projektu i fundatorem głównej nagrody jest Renault Polska. Autorem pomysłu jest biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za realizację projektu odpowiada to wydawnictwo we współpracy z OMD, Edipresse Polska i Digital Wonderland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sex Wars” - blogerzy walczą o Renault Clio (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
fajny spot, chwyta; ciekawe kto robił?
8 8
odpowiedź