SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sharp reklamuje „świeże spojrzenie na promocję”

Firm Sharp rozpoczęła akcję „Świeże spojrzenie na promocję”, w której do kupionej lodówki klienci otrzymają telewizor gratis. Działania przygotowały i koordynują agencje Trygon i Mediatouch.

Article

W ramach promocji kupujący czterodrzwiową chodziarko-zamrażarkę Sharp z serii W-French Super Premium Class w klasie energetycznej A++, otrzymają 39-calowy telewizor Sharp, natomiast klienci, którzy zdecydują się na zakup czterodrzwiowej chłodziarko-zamrażarki z serii W-French w klasie energetycznej A+ - staną się posiadaczami telewizora 32-calowego. Warunkiem jest rejestracja na stronie sharp.pl/promocja oraz spełnienie wymogów regulaminowych.

Oferta będzie obowiązywać do 15 maja. Za organizację promocji odpowiada agencja Trygon, zaś za produkcję materiałów POS agencja Mediatouch.

  • Więcej informacji:
  • Sharp
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sharp reklamuje „świeże spojrzenie na promocję”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl