Show „7 metrów pod ziemią" po raz pierwszy nakręcono z udziałem publiczności

15 sierpnia na YouTube zadebiutuje specjalny odcinek programu „7 metrów pod ziemią", w którym udział wzięła publiczność złożona z patronów kanału z platformy Patronite.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Show „7 metrów pod ziemią" po raz pierwszy nakręcono z udziałem publiczności

W odcinku specjalnym Rafał Gębura rozmawia z prywatnym detektywem Tomaszem Wilkiem oraz z fizykiem i ekspertem ds. zmian klimatu, Marcinem Popkiewiczem. Rozmowa będzie dostępna w dwóch częściach - pierwsza pojawi się na kanale 15 sierpnia, a kolejna dwa tygodnie później – 29 sierpnia.

Nagranie, z uwagi na obecność publiczności, zostało zrealizowane w studiu, którego wygląd nawiązywał do garażowej przestrzeni, w której zawsze odbywają się rozmowy z gośćmi. Koszt realizacji odcinka wyniósł około 20 tys. zł, z czego większość opłacili fani kanału, którzy wspierają jego rozwój na platformie Patronite.

- Nagranie z udziałem publiczności z uwagi na ograniczenia logistyczne i finansowe to oczywiście jednorazowy projekt. Cieszę się jednak, że wspólnie z widzami kanału udało nam się udowodnić, że wszystko jest możliwe oraz że YouTube to miejsce, w którym wbrew obiegowej opinii można znaleźć wiele ambitnych, ciekawych i wartościowych treści - komentuje Rafał Gębura, twórca i prowadzący „7 metrów pod ziemią".

Kanał "7 metrów pod ziemią" ma ponad 900 tys. subskrypcji na YouTube. Jest zrzeszony w sieci Lifetube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK