1,67 mln widzów programu „8 wspaniałych”. TVP1 wiceliderem

Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show „8 wspaniałych” oglądało średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,67 mln widzów programu „8 wspaniałych”. TVP1 wiceliderem
Marta Manowska wraz z uczestnikami „8 wspaniałych”; fot. TVP

Nowy program „8 wspaniałych” nadawany jest na antenie Jedynki w piątki o godz. 20.35, począwszy od 20 marca 2020 roku. Po trzech pierwszych tygodniach (do 4 kwietnia) średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 10,55 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 2,01 mln osób.

grafika

TVP1 w paśmie emisji reality-show jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat nadający w tym czasie filmy fabularne, co przekłada się na 10,67 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy; 8,95 proc.) i TVP2 (również filmy; 5,63 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest trzecia.

grafika

„8 wspaniałych” to liczący 10 odcinków autorski program Telewizji Polskiej, który nadawca realizuje we własnym zakresie. Występuje w nim wyłonionych w castingach ośmiu samotnych mężczyzn w wieku od 38 do 49 lat chcących zwiększyć swoją atrakcyjność u kobiet. Nowy projekt prowadzi Marta Manowska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]