SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Show” bardziej eleganckie i droższe. Anna Starmach za Magdę Gessler

Magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer) w poniedziałek 17 czerwca br. ukazuje się w nowej szacie graficznej i z nowymi działami, a także w wyższej cenie. Zamiast propozycji Magdy Gessler na łamach pisma znajdą się przepisy Anny Starmach.

“Show” bardziej eleganckie i droższe. Anna Starmach za Magdę Gessler

Magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer) w poniedziałek 17 czerwca br. ukazuje się w nowej szacie graficznej i z nowymi działami, a także w wyższej cenie. Zamiast propozycji Magdy Gessler na łamach pisma znajdą się przepisy Anny Starmach.

“Show” zyskuje nadtytuł “Luksus, elegancja, gwiazdy” i odświeżoną, bardziej elegancką makietę, przygotowaną przez dyrektora artystycznego tytułu Mateusza Hankałę. Zmienia się kolorystyka magazynu, zmodyfikowane zostały czcionki, a w piśmie jest więcej zdjęć.

W ramach zmian zawartości rozszerzon zostały działy “Z ostatniej chwili” i “Gorący temat”. Będzie w nich więcej zdjęć oraz wypowiedzi gwiazd i ich znajomych. Materiałom towarzyszyć będą równoległe teksty i galerie, w których poruszane będzie inne wątki związane z opisywanym bohaterem i tematem tekstu. Zamiast “Show Listy” do magazynu trafi rubryka “Bilans”, będąca zabawnym podsumowaniem ostatnich dwóch tygodni w show biznesie.

Część “Show Style” zyskuje hasło przewodnie “Sexy Trendy Hot” i ma być bardziej użyteczna. Wybranym produktom towarzyszyć będzie rekomendacja pod nazwą “Superokazja”. Czytelnicy na łamach pisma znajdą też “Super Triki”, czyli ciekawe porady stylistów.

“Show” zakończyło współpracę z Magdą Gessler. W dziale “Kuchnia” zamiast jej receptur pojawiać się będą przepisy Anny Starmach, prowadzącej program kulinarny w TVN Style i jurorki “MasterChefa” w TVN.

Najnowsze wydanie “Show” ukazuje się w nakładzie 445 tys. egz. i w objętości 116 stron. Magazyn od tego numeru kosztować będzie 1,99 zł, o 49 gr więcej niż ostatnio.

“Show” rezygnuje z promocji cenowej jako ostatnie w segmencie people. W marcu br. cenę do 1,99 zł podniósł “Flesz” (więcej na ten temat). Tyle samo kosztuje “Party” (oba pisma wydaje Edipresse Polska).

Odświeżony “Show” wspierać będzie kampania reklamowa, która obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsatu, TVN), radio (RMF FM) i internet (Interia.pl). Za realizację akcji odpowiedzialna jest firma Happy Hours, a media zakupił MEC.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Show” w marcu br. wyniosła 290 151 egz. egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Show” bardziej eleganckie i droższe. Anna Starmach za Magdę Gessler

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rondo
Jak sie ma niby do luksusu i elegancji tandetyzm typu sexy, trendy, hot czy superokazja? Ten badziew moze byc co najwyzej bardziej eleganckim papierem toaletowym.
17 10
odpowiedź
User
Maria
Tonący brzytwy się chwyta...
15 9
odpowiedź
User
Krewetka
Oj jak sprzedaż spadła - z czterystu na dwieście tysięcy:( To się pewnie jakieś ruchy kadrowe szykują.
15 10
odpowiedź
User
powiem tak
Łatwo oceniać, gorzej coś sensownego zbudować by hulało :-)
A porażka wpisana jest w każdy biznes, kwestia czasu.
9 8
odpowiedź