SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją

Nadawany w TVN-ie reality-show „Kuchenne rewolucje” po trzech odcinkach ma 2,56 mln widzów i wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji.

Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją

Program nadawany jest w soboty o 18.00. TVN w czasie jego emisji ma 20,68 proc. udziału w grupie 4+, czyli więcej od konkurencyjnych stacji. Udział zajmującej drugie miejsce w tym paśmie TVP 1 wynosi bowiem 18,39 proc. (kanał pokazuje wtedy m.in. serial. „Komisarz Rex”, programy „Za kulisami Jedynki”i „Kabaretowa Jedynka” oraz kulisy „Modelek”), TVP 2 – 15,40 proc. („Panorama”, „Wideoteka dorosłego człowieka”), a Polsatu – 12,19 proc. („Wzór”, „Wydarzenia”) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

„Kuchenne rewolucje” jeszcze lepszy wynik osiągają w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział TVN w czasie emisji programu to 24,59 proc. Rok temu stacja w tym paśmie miała gorszy wynik w tej grupie (19,38 proc. udziału), natomiast w 4+ notowała podobne wyniki jak teraz (2,61 mln widzów i 20,60 proc. udziału).

Dane telemetryczne pokazują, że reality-show śledzą głównie kobiety, widzowie w wieku 30 -39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.

W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni.

Oglądalność "Kuchennych rewolucji" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-03-2010 2 407 644 18,54% 21,29%
13-03-2010 2 673 402 21,84% 26,54%
20-03-2010 2 603 923 21,85% 26,12%
średnia 2 561 432 20,68% 24,59%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu  

  Wszyscy 4+  
Stacja AMR AMR % SHR %
TVN – Kuchenne rewolucje 2 561 432 7,12% 20,68%
TVP 1 2 273 041 6,32% 18,39%
TVP 2 1 902 922 5,29% 15,40%
Polsat 1 507 117 4,19% 12,19%


Profil widowni reality-show 

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,48% 74
  Kobiety 64,52% 124
Wiek  4-9 3,25% 54
   10-15 5,26% 75
  16 - 19 2,47% 43
  20 - 24 3,89% 48
  25 - 29 7,74% 87
  30 - 34 11,38% 139
  35 - 39 8,67% 122
  40 - 44 5,22% 81
  45 - 49 7,03% 99
  50 - 54 9,81% 119
  55 - 59 9,98% 132
  60+ 25,30% 130
Wlk. miasta Wieś 30,80% 79
  < 50 tys. 24,49% 102
  50-100 tys. 11,50% 134
  100-200 tys. 8,99% 113
  > 200 tys. 24,21% 119
Zawód Top management 7,94% 102
  Pracownicy średniego szczebla 18,05% 125
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,86% 98
  Emeryci 33,24% 133
  Inni 20,91% 64
Wykształcenie Podstawowe 46,82% 102
  Średnie 31,28% 106
  Wyższe 13,39% 117
  Inne 8,51% 66


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
redaktor8
Ja co tydzień oglądam Kuchenne Rewolucje.

Mam taką hipotezę co do jesiennej ramówki TVN. W przyszłym sezonie TVN będzie nadawał w soboty o 20.00 Usta Usta. Pytanie jest co z Mam Talent. Zostanie przesunięty na 21, lub ta edycja TzG będzie ostatnią i MT będzie emitowany o 20 w niedzielę. Wydaje mi się, że ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna. TVN musi dać odpocząć widzom od TzG i pokazać, że potrafi go zastąpić czymś równie dobrym. Ciekawe czy się odważy na taki krok?

A może Usta Usta będą leciały po 22 w niedzielę, po TzG. To chyba mało prawdopodobne.
0 0
odpowiedź
User
Adrian
2 seria Usta Usta ma 8 odcinków. Dlaczego? Odcinki kastingowe Mam Talent są krótsze wiec 21:00 to dobra pora. Po tych 8 tygodniach odicnki na żywo będą już o 20:00.
0 0
odpowiedź
User
Toja
Co do Tańca z Gwiazdami to na pewno nie będzie to ostatnia edycja tylko będą następne, wystarczy popatrzeć na wyniki oglądalności trzech pierwszych odcinków: - 4 577 667 , - 4 670 450 , - 4 623 280 , oglądalność rośnie :)
0 0
odpowiedź
User
ww
najlepszy program w tv tej wiosny
0 0
odpowiedź
User
Michal
Ogladam ten program chyba dla samej M. Gessler. Ta kobieta sprawia, ze chce na nia patrzec chociaz mgolaby byc chyba moja mama :)

Pani Magdo - wiecej czadu! :) Rozpieprzmy jeszcze troche talerzy!
0 0
odpowiedź
User
aj
Super babeczka!
0 0
odpowiedź
User
Joey
Nic dziwnego, że program wygrywa z konkurencją, skoro to bardzo udana produkcja, a pani Gessler wypada świetnie. Oby więcej tak dobrych programów.
0 0
odpowiedź
User
f ff
wszystkie badania ogladalnosci w swietle uslug vod powoli tracą racje bytu.Program faktycznie dobry,choc do pierwowzoru duzo brakuje
0 0
odpowiedź
User
Wiedzący
Ludzie z działu public relations TVN dajcie sobie na wstrzymanie! Gotowanie tych rzygowin na ekranie jest żenujące! A Gessler niech się zajmie lepiej swoimi własnymi restauracjami, gdzie podają mrożonki w cenie kawioru! W jej lokalach pustki, a ceny z sufitu. Postawię pytanie dla dziennikarzy śledczych- z czego taki lokal się utrzymuje? No, no... z czego?
0 0
odpowiedź
User
golmark
Mądrze i apetycznie.
W końcu bez wyszukanej nowomowy PR.
Nareszcie coś dla ludzi.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing