SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek.

Największą widownię miał pierwszy odcinek, który zobaczyło 2,54 mln widzów (ponad 19 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49). Wydanie pokazane w ostatnią niedzielę śledziło już tylko 1,57 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtulanemedia.pl.

Średnio trzy pierwsze odcinku program “On i Ona” zobaczyło 2,07 mln widzów - to ponad 700 tys. osób więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.

DataAMRSHR %SHR % (16-49)
21-03-2010254348419,76%19,84%
28-03-2010210457118,12%19,24%
04-04-2010156827614,89%14,51%
średnio207211017,75%18,06%
średnio 2009137636711,13%14,86%


Liderem w trakcie emisji “On i Ona” jest Jedynka, która ma 3,24 mln widzów i  27 proc. udziału w rynku. Polsat jest drugi, przed TVP2 i TVN. 

STACJAAMRSHR %
TVP1324505627,73%
POLSAT207211017,75%
TVP2174586914,92%
TVN10624019,08%


Show chętnie oglądają kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

ON I ONAADH %AFF
PłećMężczyźni40,16%83
 Kobiety59,84%115
Wiek 4-90,80%13
  10-155,05%72
 16 - 192,78%48
 20 - 243,54%43
 25 - 292,80%32
 30 - 345,59%68
 35 - 396,24%88
 40 - 446,81%106
 45 - 498,05%113
 50 - 5411,28%137
 55 - 5910,80%142
 60+36,26%186
Wlk. miastaWieś42,88%110
 < 50 tys.31,70%132
 50-100 tys.6,65%78
 100-200 tys.4,64%58
 > 200 tys.14,13%69
ZawódTop management4,03%52
 Pracownicy średniego szczebla12,63%87
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,96%94
 Emeryci45,98%185
 Inni18,40%56
WykształceniePodstawowe57,03%124
 Średnie29,86%101
 Wyższe7,25%63
 Inne5,85%45

 “On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą  udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.

Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
I co się dziwić?
odpowiedź
User
gość
Polskie telewizje to już tylko programy robione przez idiotów dla idiotów - Tylko Nas Dwoje, Kocham Cię Polsko, Blondynka, Ona i On itd itp... Żenada.
odpowiedź
User
raquel
Ibisz nadaje się przede wszystkim do reklamowania kąpielówek, ewentualnie koszulek letnich, z Młynarską jest już gorzej, bo nie nadaje się do niczego. Ale i tak będą mieć za chwilę inne programy, bo "ciemny lud" wszystko kupi.
odpowiedź