Shrek jeździ polskimi autobusami

Ogólnopolska kampania "Pij mleko! Będziesz wielki!" doczekała się kolejnej odsłony

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Obecnie bohaterem kampanii jest Shrek - postać filmowa uwielbiana zarówno przez dzieci, jak i przez dorosłych. Od początku bieżącego roku Shrek namawia nas do picia mleka z ekranu telewizora i outdooru, a od kilku dni - również z burt pojazdów komunikacji miejskiej. Agencja reklamowa Business Consulting wspiera kampanię "Pij Mleko! Będziesz wielki!" poprzez nieodpłatne udostępnienie powierzchni reklamowej na autobusach. Grafika prezentująca Shreka w otoczeniu małych wielbicieli mleka została umieszczona na tyłach autobusów w Krakowie, Katowicach i Tychach. Jest to reklama typu "fullback" (grafika zajmuje całą tylną powierzchnię autobusu - burtę i szybę).

"Fullbacki" są pierwszym krokiem kampanii "Pij Mleko! Będziesz wielki" na środkach komunikacji miejskiej. W kolejnym etapie do "fullbacków" dołączy także reklama typu "busboard".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator