SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć Partnerów PCK i McCann-Erickson Polska zdobywają nagrodę

Tegoroczna nagroda Golden Drumstick w kategorii Social and Charity Advertising na Nowym Europejskim Festiwalu Reklamowym w słoweńskim Portoroż została przyznana Sieci Partnerów PCK i ich partnerowi, agencji reklamowej McCann-Erickson Polska. W szranki stanęło ponad 1500 prac z Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej w kategoriach reklamy telewizyjnej, plakatów, projektów opakowań i wielu innych.

Sieć Partnerów PCK i McCann-Erickson Polska uhonorowano Złotymi Pałeczkami za doskonały, kreatywny druk w kampanii pocztówkowej na rzecz ofiar powodzi w Republice Czeskiej, Niemczech i na Węgrzech, "Wish You Were Here". Sieć Partnerów PCK dystrybuowała w Polsce ponad 400 000 kart pocztowych ze słowami pokrzepienia i numerem konta na rzecz ofiar tegorocznej powodzi na południu. Pieniądze darowane tą drogą trafiały do lokalnych kół PCK w krajach dotkniętych powodzią. W tę społeczną kampanię, do której użyto 302 tablice reklamowe, zaangażowani byli - oprócz McCann-Ericson Polska - ClickAd, Jankes Studio, Boomerang, Krzysztof Miller, Adpol, Polish Radio 1, Europlakat, Dziennik Wschodni w Lublinie, Gazeta Lubuska w Zielonej Górze, Gazeta Pomorska w Bydgoszczy, Głos Pomorza w Koszalinie, Głos Szczeciński w Szczecinie, Kurier Poranny w Białymstoku, Nowa Trybuna Opolska w Opolu, Nowiny w Rzeszowie, oraz Wieczór Wrocławia we Wrocławiu.

"Czujemy się zaszczyceni tak prestiżową nagrodą reklamową, a także współpracą z kreatywnym zespołem McCann-Erickson Polska, ludźmi wielkiego serca", powiedział dr William Chasey, Główny Konsultant Sieci Partnerów PCK, twórca organizacji, która od lipca 2001 r. realizuje bezprecedensowy program marketingu społecznego oparty o filozofię odpowiedzialnego biznesu, corporate social responsibility. Polega on na aktywnej współpracy Sieci Partnerów PCK ze światem biznesu przynoszącej wymierne korzyści obu stronom. Program opiera się na prostej prawdzie: konsumenci chętniej kupują produkty tych, którzy angażują się w pomoc społeczną. Do sieci Partnerów PCK należy już 25 firm oraz kilkaset sklepów i punktów usługowych o statusie "Partnera Detalicznego". Lista Partnerów jest otwarta. PCK zaprasza wszystkie zainteresowane firmy do uczestnictwa w programie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sieć Partnerów PCK i McCann-Erickson Polska zdobywają nagrodę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl