SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć Radio Plus z własnym cennikiem reklamowym

Eurozet i Time przygotowały osobny cennik reklamowy poszerzonej sieci Radio Plus. 30-sekundowy spot kosztuje w nim od 720 zł do 1775 zł.

Cennik reklamowy sieci Radio Plus będzie obowiązywał od 14 stycznia. Koszt 30-sekundowego spotu – w zależności od dnia i pory emisji – będzie wynosić od 720 zł do 1775 zł. Sprzedażą oferty będą się zajmować równolegle dział sprzedaży krajowej Time i RRM Dom Sprzedaży Radia – biuro reklamy Eurozetu.

Przypomnijmy, że Radio Plus nowej formie nadaje od 6 września (więcej na ten temat). Sieć obejmuje 13 rozgłośni dawnego Radia Plus oraz 8 stacji Vox FM. Eurozet i Grupa Radiowa Time porozumiały się w sprawie ich połączenia w czerwcu 2010 roku (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: Sieć Radio Plus z własnym cennikiem reklamowym

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
c
Ciekawe ile bierze taki RMF FM czy Radio ZET?
odpowiedź
User
skc
Przecież to radio jest kompletnie bez pomysłu. Muzyka dla ludzi pozbawionych gustu, że o poziomie prowadzących nie wspomnę. Dziwię się, że ktoś w ogóle tego słucha.
odpowiedź
User
Nick
@skc, a o co dokładnie chodzi Ci z muzyką? Dla ludzi bez gustu? Ciekawe. A muzyka stacji grających Dodę i Feela jest dla ludzi z gustem? Akurat ja nie widzę tu sprzyjania niskim wymogom słuchaczy. A prowadzący akurat jako jedni z nielicznych mówią o CZYMŚ, a nie tylko podają linery, godzinę i zapowiadają piosenki. A prowadzący programy autorskie znają się na tym, o czym mówią. I są to programy wymagające wiedzy, a nie robienia z siebie durnia. Jesteś z konkurencji czy co???
odpowiedź