SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siedem grzechów głównych w kalendarzu Black Energy Drink na 2014 rok

„Seven Ways to Sin”, kalendarz marki Black Energy Drink na 2014 rok, dostępny będzie w limitowanej serii 500 egzemplarzy. Jego przygotowaniem zajęły się firmy Grey Group, Move i Creoo Brand Design.

Motywem przewodnim tegorocznego kalendarza Black Energy Drink (marki napoju energetycznego produkowanego przez FoodCare) jest siedem grzechów głównych: pycha, chciwość, nieczystość, zazdrość, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu oraz lenistwo. W sesji zdjęciowej do kalendarza wzięły udział laureatki konkursu przeprowadzonego na profilu marki na Facebooku. Autorką fotografii jest Marlena Bielińska.

Kalendarz jest nagrodą w konkursie konsumenckim organizowanym przez markę na Facebooku, a ponadto dystrybuowany będzie do wybranej grupy odbiorców.

Produkcją kalendarza zajęły się agencje Grey Group, Move i Creoo Brand Design.

Dołącz do dyskusji: Siedem grzechów głównych w kalendarzu Black Energy Drink na 2014 rok

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mhm. widzę, widzę...
aaaaale oryginalnie... znowu szczucie cycem.
odpowiedź