SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena

Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa cukierków Verbena produkowanych przez I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Sięgnij do torebki” przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy i PRO Media House.

„Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena

W kampanii cukierków Verbena prezentowane są ich trzy najpopularniejsze smaki: szałwia, melisa i dzika róża. Reklamy pod wspólnym hasłem „Sięgnij do torebki” podkreślają właściwości tych cukierków, przydające się przy konkretnych dolegliwościach.

Akcja - skierowana przede wszystkim do kobiet - obejmuje nośniki 6x3, citylighty i citylight scrolle w ponad 30 miastach. Reklamy będą eksponowane przez cały listopad.

Kreację kampanii przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a nośniki zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciejo
Toż to jawna dyskryminacja mężczyzn!
8 8
odpowiedź