Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”

Trwa kampania reklamowa marki Siemens, promująca w pełni automatyczne ekspresy do kawy z linii EQ. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencje Insignia i Level.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”

W ramach kampanii zaplanowano emisję ośmiosekundowego spotu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych ogólnopolskich i tematycznych oraz reklamy 30-sekundowe i 15-sekundowe w serwisach VoD.

Działania wspierające kampanię prowadzone są także w mediach społecznościowych marki Siemens i internecie, obejmują display i recenzje ekspresów na wybranych portalach.

Do połowy grudnia trwać będą prezentacje i degustacje kawy w wybranych elektromarketach przygotowanej w promowanych ekspresach. Do końca stycznia przyszłego roku będzie można skorzystać ze specjalnej promocji konsumenckiej, w ramach której za zakup wybranego ekspresu można otrzymać zwrot do 500 zł. Komunikację uzupełniają materiały POS – ulotki, tabliczki i naklejki na urządzeniach.

Za kreację billboardu sponsorskiego i działania w internecie odpowiada agencja Insignia. Przygotowała także materiały POS we współpracy z agencją Level.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe