SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”

Trwa kampania reklamowa marki Siemens, promująca w pełni automatyczne ekspresy do kawy z linii EQ. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencje Insignia i Level.

Article

W ramach kampanii zaplanowano emisję ośmiosekundowego spotu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych ogólnopolskich i tematycznych oraz reklamy 30-sekundowe i 15-sekundowe w serwisach VoD.

Działania wspierające kampanię prowadzone są także w mediach społecznościowych marki Siemens i internecie, obejmują display i recenzje ekspresów na wybranych portalach.

Do połowy grudnia trwać będą prezentacje i degustacje kawy w wybranych elektromarketach przygotowanej w promowanych ekspresach. Do końca stycznia przyszłego roku będzie można skorzystać ze specjalnej promocji konsumenckiej, w ramach której za zakup wybranego ekspresu można otrzymać zwrot do 500 zł. Komunikację uzupełniają materiały POS – ulotki, tabliczki i naklejki na urządzeniach.

Za kreację billboardu sponsorskiego i działania w internecie odpowiada agencja Insignia. Przygotowała także materiały POS we współpracy z agencją Level.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl