SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Siepomaga.pl z pierwszą kampanią telewizyjną

Z hasłem "Największa MOC pomagania" wystartowała pierwsza telewizyjna kampania serwisu crowfoundingowego Siepomaga.pl.

Article

Reklama, przygotowana w wersjach o długości 30 i 60 sekund, w emocjonujący sposób ukazuje uczucia towarzyszące stuprocentowemu zakończeniu zbiórki. Pozostawia też miejsce na refleksję o tym, jaką rolę odgrywa niesienie pomocy - nie tylko w życiu potrzebujących, ale przede wszystkim w codzienności setek tysięcy darczyńców każdego dnia wspierających zbiórki na Siepomaga.pl.

Spoty emitowane są równolegle w telewizji, internecie, a także w kinach - pojawi się w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci kin Multikinio. Będą emitowane do 23 listopada.    

Krótszy spot będzie można zobaczyć w telewizji, m.in. przed głównymi wydaniami programów informacyjnych w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVP2, Polsat i TVN.   

Kampanię zrealizowała agencja Oversee Production według koncepcji i scenariusza Fundacji Siepomaga.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Siepomaga.pl z pierwszą kampanią telewizyjną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lukee
Wow!!! Reklama fantastyczna, podobnie zresztą jak sama fundacja - każdy kto kiedykolwiek coś tam wpłacił na zbiórkę wie co to za uczucie, a jest dokładnie takie jak na reklamie
13 8
odpowiedź
User
PM
Dajcie sobie pomóc, nie róbcie reklam sami!
9 12
odpowiedź
User
ja
Są też setki ludzi, których zbiórka stoi w miejscu i kończy się dużo przed osiągnięciem celu.
9 10
odpowiedź
User
Moni
Czy serwis crowfoundingowy to taki, co sponsoruje wrony? ^^ reklama świetna, daje do myślenia, ile może zdziałać taki mały klik!!
8 8
odpowiedź