Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości

Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom zostały wybrane przez Ministerstwo Sprawiedliwości do obsługi marketingowej Funduszu Sprawiedliwości. Budżet to 15 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości
Minister Zbigniew Ziobro (screen: YouTube/ Ministerstwo Sprawiedliwości)

Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczył realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenia opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowania, druku i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Oferty w przetargu złożyły dwa konsorcja firm: Pro Polska z Uniqom z ceną 3 695 542,51 zł oraz Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen) z Euvic Media - z ceną 3 798 030,86 zł.

Resort sprawiedliwości do współpracy wybrał oba konsorcja. Zawrze z nimi umowę na dwa lata.

Budżet zaplanowanych działań wynosi maksymalnie 15 mln zł. Ich celem jest dotarcie z informacją o działaniach Funduszu do wszystkich zainteresowanych możliwością uzyskania bezpłatnej i natychmiastowej pomocy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych