Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas

Pod hasłem #DOCENIAJnieoceniaj wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest siła pozytywnego wpływu, codziennego wsparcia i doceniania innych w dążeniu do realizacji celów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas

Działania promocyjne potrwają do 27. marca i obejmą telewizję, internet, media społecznościowe, kina i materiały w oddziałach.

W spotach reklamowych usłyszymy i zobaczymy pozytywne reakcje oraz bliskich, którzy motywują bohaterów do działania: „Bardzo Ci kibicujemy”, „Wierzę, że uda Ci się spełnić to marzenie”, „Na pewno się uda. Będę Cię wspierać”. 

- Wydawać by się mogło, że to oczywiste, że lepiej doceniać się nawzajem i dawać bliskim energię do działania niż krytycznie oceniać, jednak na co dzień często o tym zapominamy. Nasza kampania #DOCENIAJnieoceniaj ma o tym skutecznie przypominać - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w BGŻ BNP Paribas.

Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis i Papaya Films. Reżyserem spotu był Tomasz Knittel.  Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek