SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Silna kampania Kawy zbożowej Anatol Delecty

Do końca października br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta.

Działania reklamowe obejmą zarówno telewizję, prasę, jak i akcje promocyjne w biurach w całej Polsce.

                 

Działania reklamowe dla ww. produktów obejmą emisję 8 sekundowych billboardów sponsorskich w TVP1 (m in. w trakcie programu Kawa czy herbata, przed blokami filmowymi Piątkowe kino oraz Hit na sobotę, przed teleturniejami Jaka to melodia? oraz Zakochana jedynka) a także reklamę połączoną z insertem produktowym w magazynie Claudia. Ponadto, zaplanowano degustacje w 80 biurach państwowych ZUS, US, UG, UM w 8 największych miastach w Polsce (tj. Warszawa, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Aglomeracja Śląska i Szczecin).

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Anatol wśród konsumentów, budowanie wizerunku marki Delecta jako marki żywnościowej oraz poinformowanie o nowo wprowadzonym produkcie - Mocnej kawie Anatol.

Kreację przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Silna kampania Kawy zbożowej Anatol Delecty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl