SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Simba Toys Polska reklamuje gry „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa gier planszowych dla dzieci „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (dystrybuowanych przez Simba Toys Polska). Akcję realizują firmy marketingowe Carat Polska i iProspect.

Article

Reklamy przedstawiają najważniejsze zalety gier „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki”

Kampania obejmuje telewizję (20-sekundowe spoty i działania niestandardowe) oraz internet (content marketing w serwisach tematycznych i na blogch, aktywności SEO, współpraca z autorką bloga Moje Dzieci Kreatywnie).

Działania potrwają do 10 grudnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat , a za aktywności SEO - agencja iProspect (obie należą do Dentsu Aegis Network, która obsługuje Simba Toys Polska od 2008 roku).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Simba Toys Polska reklamuje gry „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl