SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skąd się biorą zdolne dzieci

Option One zakończył właśnie prowadzony od października 2003 dla marki Pampers program lojalnościowy

Option One zakończył właśnie prowadzony od października 2003 dla marki Pampers program lojalnościowy pod nazwą "Skąd się biorą zdolne dzieci". Program firmowany jest przez Instytut Pampers i został skierowany do grupy niemal 100 000 mam, które drogą pocztową otrzymały od Option One broszurkę zawierającą wiele pożytecznych informacji z zakresu codziennej pielęgnacji dziecka. Jednocześnie mamom zaoferowana została możliwość zbierania kodów kreskowych z opakowań Pampers, które można było wymienić na gamę bardzo atrakcyjnych zabawek Fisher Price. W tym celu wystarczyło jedynie wypełnić zawarty w przesyłce kupon rejestracyjny, zaznaczyć nagrodę, dołączyć kody i wysłać całość na skrytkę pocztową otwartą na potrzeby programu.
 
- Na uwagę zasługuje z pewnością interaktywność programu - na potrzeby programu uruchomiony został specjalny numer infolinii (obok regularnego numeru konsumenckiego Pampers), pod którym mamy mogły zasięgnąć wszelkich informacji dotyczących zasad akcji, nagród i własnego statusu w promocji. Infolinia spełniała jeszcze jedną pożyteczną funkcję - osoby biorące udział w akcji mogły zarekomendować program również innym zainteresowanym mamom, które dzwoniąc na numer infolinii mogły dokonać rejestracji do programu - czytamy w komunikacie nadawcy.
 
Program "Skąd się biorą zdolne dzieci" wzbudził spory oddźwięk wśród grupy docelowej - opinie na temat użyteczności zabawek pojawiały się często na kilku internetowych forach dyskusyjnych dla młodych matek.

Option One jest firmą z branży Sales & Marketing Services.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skąd się biorą zdolne dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl