Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty

Należący do spółki CCC sklep internetowy eobuwie.pl wprowadza do oferty skaner stóp 3D. Dzięki usłudze esize.me klient ma mieć  możliwość zakupu odpowiedniego obuwia w internecie. W sklepach stacjonarnych sieci i centrach handlowych ustawione zostaną specjalne skanery stóp.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty

Skaner ma pomagać klientowi dobrać obuwie w oparciu o model stopy 3D. Skaner esize.me dokonuje bardzo dokładnego pomiaru stopy, uwzględnia jej długość, szerokość, tęgość i wysokość.

Skanowanie trwa kilka sekund i jest bezpłatne. Następnie skan stopy klienta zostaje porównany ze skanami i modelami 3Dblisko 40  tys. modeli butów spośród 500 marek.

Po tym porównaniu klient otrzymuje zestawienie najlepiej dopasowanych do jego stopy butów spośród wszystkich produktów dostępnych w eobuwie.pl - zarówno pod względem marek, jak i modeli.

grafika

- Buty przez internet kupuje niewiele ponad 10 procent klientów w Polsce. Chcemy dotrzeć do tych 90 procent, które obawia się niedopasowania butów. System esize.me likwiduje ryzyko niedopasowania - wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes firmy eobuwie.pl.

Skaner w internecie i zwykłych sklepach

Skanery stóp 3D zostaną wprowadzone do końca października br. w ok. 30 lokalizacjach w całej Polsce, zarówno w sklepach stacjonarnych eobuwie.pl, jak w specjalnej sieci lokalizacji w największych galeriach handlowych.

W najbliższych tygodniach zostaną zainstalowane w sumie 33 takie urządzenia.

eobuwie.pl inwestuje w salony stacjonarne

Pod koniec sierpnia br. w Poznaniu otwarto sklep eobuwie.pl, w którym zamiast tradycyjnych butów na półkach są tablety, dzięki którym klienci mogą wybrać interesujące ich obuwie. Obecnie firma ma jeszcze sklepy stacjonarne we Wrocławiu i Zielonej Górze, a wkrótce otwarte zostaną kolejne m.in. w Warszawie, Katowicach czy Rzeszowie.

Firma eobuwie.pl ma w swojej ofercie ponad 500 marek i ponad 50 tys. modeli butów, torebek i akcesoriów. Jest aktywna na 14 europejskich rynkach.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"