SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skittles w szarości na znak solidarności ze społecznością LGBTQ+

Marka cukierków Skittles (Mars Wrigley) ogłosiła, że w czerwcu - "Miesiącu Dumy" dla społeczności LGBTQ+ - wesprze tę społeczność przez rezygnację z tęczy w swoim brandingu.

Article

Czerwiec jest dla społeczności LGBTQ+ "Miesiącem Dumy" (eng. Pride Month), w którym odbywają się Parady Równości inne akcje służące szerzeniu tolerancji, szacunku i wspierające różnorodność w społeczeństwie.

W czerwcu swoje wsparcie okaże osobom LGBTQ+ marka cukierków Skittles. Po raz pierwszy na rynek amerykański trafi limitowana seria słodyczy Skittles Pride Packs, która będzie utrzymana w barwach szarości. Zarówno opakowania, jak i ich zawartość nie będą wielokolorowe (choć zachowane zostaną smaki cukierków).

Skittles wspiera społeczność LGBTQ+

Przez to Skittles chce zamanifestować wsparcie dla społeczności LGBTQ+. Dolar z każdej sprzedanej paczki specjalnych cukerków zasili konto amerykańskiej organizacji  non-profit GLAAD, zajmującej się eliminowaniem homofobii oraz dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową w mediach.

- Wierzymy, że rezygnacja z naszej tęczy znaczy wiele więcej niż tylko usunięcie kolorów z naszych paczek Skittles. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy zrobić coś więcej dla społeczności LGBTQ+ przez nasze partnerstwo z GLAAD, nie tylko w czerwcu, ale przez cały rok - komentuje Hank Izzo, wiceprezes ds. marketingu w amerykańskim oddziale Mars Wrigley.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skittles w szarości na znak solidarności ze społecznością LGBTQ+

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalina
Nie rozumiem.
odpowiedź
User
formaldehyd
Dziękuję za antyreklamę. Będę wiedział , których produktów nie kupować.
odpowiedź
User
Kicia
Już tego nie tknę.
odpowiedź
User
walter
Kocham Skittelsy, ale niestety już nie kupuję przez olej palmowy 😕
odpowiedź
User
leo
Co za heroiczna kampania, głęboko humanistyczna i taka nowatorska, setka speców od marketingu miesiąc wymyślała, jak uczynić świat lepszym i wymyślili :)
odpowiedź