SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

Zakończony w niedzielę sezon zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich 2008/2009 oglądało średnio 3,59 mln widzów. Relacjonująca go Jedynka dzięki transmisjom zanotowała wpływy cennikowe na poziomie 18,1 mln zł.

Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

Transmisje konkursów Pucharu Świata śledziło nieco więcej widzów niż przed rokiem, notowały one jednak słabszy udział w rynku (31,69 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Sezon

AMR

SHR%

2004/2005

5 981 670

49,45%

2005/2006

4 453 171

39,76%

2006/2007

5 552 240

44,57%

2007/2008

3 587 605

35,12%

2008/2009

3 591602

31,69%


Spośród wszystkich zawodów w sezonie 2008/2009 najwięcej widzów zgromadził pierwszy konkurs w Zakopanem, który odbył się 17 stycznia br. Jego transmisję obejrzało 5,64 mln. Na drugim miejscu znalazła się relacja z zawodów w Vancouver (5,6mln), a trzecim - ostatni konkurs w Zakopanem (5,57 mln).

TOP 10 DATA AMR SHR% (4+) SHR%(16-49
ZAKOPANE 17-01-2009 5637580 42,69% 36,98%
VANCOUVER 25-01-2009 5604801 31,96% 27,37%
ZAKOPANE 16-01-2009 5566864 42,23% 37,64%
PLANICA 22-03-2009 4859974 40,10% 37,12%
VANCOUVER 24-01-2009 4330121 27,27% 23,55%
WILLINGEN 08-02-2009 4199407 31,79% 27,41%
TRONDHEIM 06-12-2008 4102411 35,38% 32,03%
LAHTI 07-03-2009 4072612 33,78% 27,81%
LILLEHAMMER 13-03-2009 4025817 35,57% 30,00%
OBERSTDORF 14-02-2009 3954203 33,09% 26,59%

Widzami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w minionym sezonie byli głównie mężczyźni, osoby powyżej 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz najmniejszych miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 56,48% 117

Kobiety 43,52% 84
Wiek 4-9 2,11% 35

10-15 3,94% 53

16 - 19 2,42% 40

20 - 24 3,55% 41

25 - 29 3,81% 44

30 - 34 5,74% 72

35 - 39 4,68% 69

40 - 44 5,42% 84

45 - 49 8,66% 116

50 - 54 12,49% 151

55 - 59 13,18% 178

60+ 33,99% 181
Wlk. miasta Wieś 39,63% 102

< 50 tys. 25,19% 106

50-100 tys. 8,93% 104

100-200 tys. 8,48% 107

> 200 tys. 17,77% 86
Zawód Top management 5,41% 67

Pracownicy średniego szczebla 11,96% 85

Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,41% 104

Emeryci 45,80% 174

Inni 15,42% 50
Wykształcenie Podstawowe 54,12% 121

Średnie 31,02% 103

Wyższe 8,81% 76

Inne 6,05% 45
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl