SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skóra muśnięta słońcem...

Nowa kampania przygotowana przez Publicis promuje Skórę Muśniętą Słońcem - pierwszy nawilżający spray do ciała z gamy produktów Garnier.

Młoda kobieta ucieka przed ulewą. Wbiega po schodach i puka do drzwi domu. Otwiera jej mężczyzna, wyraźnie zaskoczony widokiem przemokniętej dziewczyny. Natychmiast wpuszcza ją do środka, bierze płaszcz - tak rozpoczyna się film reklamowy nowego produktu z gamy Garniera – nawilżającego sprayu do ciała Skóra Muśnięta Słońcem, adaptowany przez polski oddział agencji reklamowej Publicis.

        

„Nie musisz czekać na nadejście lata by pochwalić się naturalną opalenizną” – mówi zmysłowy głos lektorki. Równolegle widzimy jak dziewczyna przechodzi dalej i na oczach mężczyzny pozbywa się mokrej sukienki. Na ekranie ukazuje się jej gładkie, pięknie opalone ciało. Mężczyzna nie ukrywa zaskoczenia i podziwu. Głos narratorki tłumaczy: ponieważ Garnier stworzył Skórę Muśniętą Słońcem, pierwszy nawilżający spray do ciała w wyciągiem z moreli. Z niezwykłą łatwością dziewczyna rozprowadza delikatną mgiełkę na ciele, która nadaje złocistą opaleniznę – stopniowo – każdego dnia coraz bardziej. Film bardzo wyraźnie pokazuje efekty działania produktu – soczystą morelową opaleniznę, budzącą zachwyt otoczenia, a mężczyzn wprawiającą w osłupienie. „Nie czekaj do lata. Znajdź idealny produkt dla siebie” – zachęca lektorka.

         

Spot telewizyjny promujący kampanię o nazwie „Nowy spray do ciała Garnier Skóra Muśnięta Słońcem" jest emitowany w TVP, TVN i Polsacie, a także w kanałach tematycznych od poniedziałku, 4 czerwca 2007 r.

Kampania – Nowy spray do ciała Garnier Skóra Muśnięta Słońcem

Klient: L`Oreal Polska

Przedstawiciel klienta:
Dorota Kozłowicz – Senior Product Manager
Anna Białas – Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Monika Rendzner – Account Manager
Agnieszka Mazur – Account Manager

Kreacja:
Bartosz Mularczyk – Art Director
Irena Jagielak – Senior Copywriter

Produkcja TV:
Monika Derda – Produkcja TV

Media zakupił: ZOG

Początek kampanii: 04.06.2007.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skóra muśnięta słońcem...

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl