SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skyn z kampanią "Skin-on-skin poczujcie siebie"

Producent prezerwatyw Skyn rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie".

W najnowszej odsłonie kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" marka Skyn zachęca do eksploracji i czerpania przyjemności z bliskości. W ten sposób promuje nielateksowe prezerwatywy z materiału Skynfeel.

Influencerzy w kampanii Skyn

Kampania obejmuje działania w internecie – kampanie mediowe oraz influencer marketing. Ma podkreślać kluczowe cechy produktu - technologię Skynfeel. Influencerzy będą mówić o budowaniu bliskości i relacji, które mają ogromne znaczenie dla intymnych zbliżeń.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów, ale działania będą także prowadzone wśród szerszej grupy mężczyzn i kobiet od 18 do 45 lat.

Za przygotowanie adaptacji materiałów i kreacji reklamowych, realizację kampanii na Facebooku i Instagramie oraz współpracę z influencerami odpowiada GRUPA BUKKO. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy – Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Skyn z kampanią "Skin-on-skin poczujcie siebie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl