Ponad 300 mln euro kosztowało uruchomienie SkyShowtime

SkyShowtime, międzynarodowa platforma streamingowa utworzona przez Comcast, wspierana treściami telewizji Sky i Paramount, kosztowała swoich właścicieli w zeszłym roku ponad 300 milionów euro.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Ponad 300 mln euro kosztowało uruchomienie SkyShowtime

Platforma działa na 20 rynkach w całej Europie (m.in. w Polsce), gdzie nie jest dostępna ani usługa satelitarna Sky, ani inny oferta Paramount Global i Paramount Plus. SkyShowtime prezentuje treści z biblioteki Paramount, NBCUniversal i Sky firmy Comcast, w tym „Babylon”, „iCarly”, „Nope”, „PAW Patrol”, „Rabbit Hole”, „Star Trek: Strange New Worlds”, „Ticket to Paradise”, „Top Gun: Maverick”, „Tulsa King”, „Yellowjackets” i „Yellowstone”.

Wydatki firmy ujawniono po raz pierwszy w „The Sunday Times” i wynika z nich, że koszty za pierwsze 13 miesięcy działalności do grudnia 2022 r. wyniosły 323 mln euro. Platforma wygenerowała przychody na poziomie 133 mln euro, a straty wyniosły 190 mln euro. Większość wydatków została przeznaczona na treści produkowane przez Paramount i Sky.

Spółka spodziewa się, że straty utrzymają się przez kilka pierwszych lat działalności. Sky Showtime zatrudniło nowych pracowników pod kierownictwem byłego dyrektora Comcast, Cable’a Monty’ego Sarhana.

Platforma udostępniła wiele oryginalnych treści w krajach skandynawskich i zastąpiła ofertę Ziggo w Holandii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii