SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaba sprzedaż "Forbesa", w górę "Manager Magazin"

Miesięcznik "Forbes" notuje zdecydowanie słabsze wyniki sprzedaży niż jego poprzednik "Profit".

Wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, podsumowujących miesięczniki biznesowe w 2005 roku.

"Forbes" (Axel Springer Polska), który pojawił się w miejsce miesięcznika "Profit” w styczniu 2005 roku, sprzedaje się gorzej niż jego poprzednik.


 

Tytul pismaokresSredni naklad jednorazowyRozpowszechnianie platne razem
Profitrok 200410119054793
Forbesrok 20058808141610
Businessman Magazinerok 20046125042572
Businessman Magazinerok 20055764835630
Manager Magazinrok 200410000020056
Manager Magazinrok 20055558225797

Również w grudniu 2005 roku utrzymała sie tendencja spadkowa miesięcznika "Forbes", który dogania "Manager Magazin" (Infor).

 

Tytul pismaokresSredni naklad jednorazowyRozpowszechnianie platne razem
Profitgrudzień 20049500053440
Forbes. Profitgrudzień 20057005036834
Businessman Magazine*grudzień 20048000045096
Manager Magazingrudzień 200410000020056
Manager Magazingrudzień 20054995028624

* - Businessman Magazine został wycofany z rynku pod koniec 2005 roku

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaba sprzedaż "Forbesa", w górę "Manager Magazin"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl