SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaby styczeń tygodników opinii

Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w styczniu br. spadek sprzedaży w porównaniu analogicznym miesiącem 2004 roku

Liderem była w styczniu br. "Polityka"  - jej średnia sprzedaż wyniosła 170 630 egz. i była niższa niż w styczniu 2004 roku o 8,1 proc. Zajmujący drugie miejsce "Newsweek Polska"  sprzedawał się średnio w 165 419 egz. (spadek o 17,7 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" - 152 441 egz. (spadek o 10,9 proc.). Średnia sprzedaż "Przekroju" wyniosła w tym okresie 85 411 egz. (spadek o 7,6 proc.), a "Przeglądu"- 34 064 egz. (spadek o 20,8 proc.) - wynika z danych ZKDP.

Gorsze wyniki niż w styczniu 2004 roku miały też tygodniki zamieszczające przedruki z prasy polskiej i zagranicznej. Średnia sprzedaż "Angory"  wyniosła 250 785 egz. (spadek o 0,3 proc.), a "Forum" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) - 21 116 egz. (spadek o 6,8 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaby styczeń tygodników opinii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl