Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Itaka - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod hasłem: „Są ludzie, po których znika ślad. Pomyśl o tym”. Akcję przygotowały firmy Paralotna i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)

Spot Fundacji Itaka pokazuje zaśnieżoną ulicę, na której ślady stóp przechodzących osób szybko zasypuje padający śnieg. Ma to zwrócić uwagę na problem zaginionych ludzi i ich poszukiwań (według policyjnych statystyk rocznie znika w taki sposób ponad 18 tys. Polaków).

Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVN, niektóre kanały TVP, Superstacja), metrze warszawskim i radiu (m.in. RDC, Radio Plus, TOK FM).

Kreację kampanii przygotował Michał Holewjusz, dyrektor kreatywny agencji Paralotna, a spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Pozyskaniem mediów do współpracy Fundacja Itaka zajęła się we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów