Słodka pociecha od Cadbury Wedel

W telewizji możemy aktualnie oglądać filmy reklamowe, które prezentują nowość na rynku - Ptasie Mleczko w mocno mlecznej czekoladzie firmy Wedel.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampanię zatytułowaną „Słodka pociecha” przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na zaskakującej i dowcipnej grze skojarzeń: widzimy trzy młode kobiety pochylone i rozpływające się w zachwytach nad czymś, co wydaje się być słodkim bobasem. Dopiero, kiedy kamera nakierowana zostaje na obiekt zachwytów, okazuje się, że adresatem czułych epitetów jest „nowa pociecha Wedla” - słodziutkie, pyszne, zupełnie inne Ptasie Mleczko w mocnomlecznej czekoladzie. 

Kampania „Słodka pociecha” jest pierwszą zrealizowaną dla Cadbury Wedel przez Euro RSCG Warsaw. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są: Creative Directors - Jacek Maciejewski i Jacek Szulecki,  Art Director – Darek Małkiński oraz Copywriter – Piotr Barański. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.

Spoty możemy oglądać w TVP, TVN oraz Polsacie.

Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest Zenithmedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe