SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magia, dziecięce przygody i Słodziakowy Las w kampanii "Gangu Słodziaków"

Ruszyła ogólnopolska kampania promująca akcję lojalnościową Biedronki (Jeronimo Martins Polska) "Gang Słodziaków". Za realizację odpowiadają Duda Polska, Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Wavemaker i Szut Szut Studio.

Article

Akcja „Gang Słodziaków - Magiczny Portal” ruszyła w Biedronce w poniedziałek 26 sierpnia br. i potrwa do 17 listopada. Podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka będą otrzymywać naklejki, które potem będą mogli wymienić na maskotki oraz na książkę.

Bohaterami tegorocznej akcji jest 10 maskotek-Słodziaków:  borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik i sarenka Hania oraz Słodziaki Juniorzy: pszczółka Pola, lis Lucuś, zajączek Zuzia i miniaturowe: nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek i sówka Zosia.

Kampania rozpoczęła się odsłoną teaserową ,,Coś magicznego zbliża się do Biedronki”.

Słodziakowy Las w kampanii Biedronki

Główna odsłona będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych), radiowych, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. W tym roku sieć uruchomiła także kampanię outdoorową.  Bohaterowie historii znajdują się na billboardach umieszczonych w największych miastach Polski, na przystankowych citylightach oraz na miejskich autobusach i na ekranach w warszawskim metrze.

Spot promocyjny akcji jest kontynuacją rozpoczętej w teaserach historii. Jego akcja rozpoczyna się w dziecięcym namiocie rozstawionym w pokoju rodzeństwa. Dzieci, dzięki książce, przenoszą się przez magiczny portal do Słodziakowego Lasu. Wołanie mamy przywołuje je z powrotem do domu, jednak nie jest to koniec opowieści, które przygotowała Biedronka.

Rozszerzoną wersję spotu można zobaczyć na kinowych ekranach w Multikinie i Cinema City oraz na YouTube.

Gang Słodziaków jest również szeroko promowany w 2916 sklepach Biedronkach w całym kraju na plakatach, flagach i za pośrednictwem kolorowych ekspozytorów w sklepie.

Koncept akcji Gang Słodziaków i jej realizacja należy do sieci Biedronka, natomiast agencją odpowiedzialną za kreację jest Duda Polska. Część digitalowa kampanii została zrealizowana przez Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Reżyserem teledysków jest dyrektor kreatywny Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda – Dariusz Rzontkowski. Produkcją zajęło się Szut Szut Studio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magia, dziecięce przygody i Słodziakowy Las w kampanii "Gangu Słodziaków"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
Nie kupuje w biedronce. Mało miejsca, ciasno.
1 0
odpowiedź