„Słoiki” wrócą jesienią do Polsatu

Telewizja Polsat pokaże w jesiennej ramówce drugą edycję serialu paradokumentalnego „Słoiki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają już zdjęcia do nowych odcinków.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Słoiki” wrócą jesienią do Polsatu

Polsat zdecydował się na kontynuację, bo jest zadowolony z wyników oglądalności produkcji, która zadebiutowała na jego antenie w marcu br. W pierwszym miesiącu emisji „Słoiki” oglądało średnio 1,28 mln widzów przy udziale wynoszącym 10,10 proc. w grupie 4+ i 11,17 proc. w 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement). Serial emitowano w soboty o 17.45, pierwszy sezon zakończył się w maju.

- „Słoiki” zapewniły nam w tym paśmie pozycję pierwszej stacji - mówi nam osoba z Polsatu. W związku z dobrą oglądalnością, pojawił się nawet pomysł, by serial jesienią br. nadawać częściej niż raz w tygodniu. Na razie jednak jest to mało prawdopodobne.

„Słoiki” to serial paradokumentalny przedstawiający prawdziwe historie ludzi, którzy przyjechali z prowincji do Warszawy. Produkcja pokazuje ścierające się dwa odmienne światy: małomiasteczkowy i wielkomiejski. Producentem serialu jest firma Outset Films.

Jesienią br. Polsat kontynuować będzie też emisję m.in. programu „Top Chef”, „Tańca z Gwiazdami”, „Tylko muzyki” oraz serialu „Przyjaciółki”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu