SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia” zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 1,05 mln osób, o 210 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.

Article

„Ślub od pierwszego wejrzenia 3” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków show (do 17 września) wyniosła 1,05 mln osób, co przełożyło się na 12,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 16,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek.

W porównaniu do drugiej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program zyskał 210 tys. widzów. Wówczas po pierwszych trzech tygodniach produkcja gromadziła średnio 840 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,63 proc., 12,94 proc. oraz 11,21 udziału.

TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsza wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 12,99 proc., nadająca w tym czasie serial „Zemsta o jasnych oczach”. Trzeci jest Polsat (8,47 proc.; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (1,29 proc.; gł. historyczny serial „Biała wizytówka”).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest już TVN.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Czyli kontynuacja francuskiego serialu mającego po 90 min i kończącego się znacznie później wygrywa z polską produkcją??? Dobre!
12 13
odpowiedź
User
sdaasd
TVP1 porażka na całej lini.
17 8
odpowiedź