SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słuchacze PR III będą rozpoznawali i nazywali dworce kolejowe

Radiowa Trójka startuje w czwartek, 10 sierpnia z nowym konkursem dla słuchaczy. Skierowany jest głównie do miłośników kolei, a chodzić w nim będzie o to, żeby rozpoznać i nazwać dworce kolejowe, kolejno pojawiające się na antenie i fanpage’u anteny.

 „Czy znasz ten dworzec? Czy umiesz go nazwać?” - takie pytania pojawiać się będą przez cały dzień na antenie, o godzinach: 6.20, 7.20, 10.30, 16.20. Finał konkursu zaplanowano na godz. 17.35. - Konkurs nie ma nazwy. Ważniejsza jest jego treść - mówi Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

Zagadki dźwiękowe będą zawierać podpowiedzi, które mają naprowadzić słuchaczy na właściwy trop. Zadaniem uczestników będzie nie tylko odgadnięcie w jakim mieście jest dworzec, ale też wymyślenie dla niego nazwy, oddającej jego charakter. Odpowiedzi będzie mona zgłaszać telefonicznie (za pośrednictwem SMS-ów). Zwycięzca konkursu ogłoszony będzie o godz. 17.35 na antenie, a nagrodą mają być gadżety związane z anteną.

Akcję wspierać będą trójkowe media społecznościowe. Na fanpage`u PR3 umieszczone zostaną zdjęcia przedstawiające charakterystyczny fragment dworca kolejowego z danego miasta wraz z antenową wskazówką. Następne wydanie konkursu zaplanowano na 24 sierpnia.

Według badań Radio Track Millward Brown, w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku, radiowa Trójka notowała słuchalność na poziomie 7,2 proc., co oznacza spadek w stosunku rok do roku o 1,2 pkt proc.
 

Dołącz do dyskusji: Słuchacze PR III będą rozpoznawali i nazywali dworce kolejowe

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz Wybranowski
Trójka od dawna traci swój inteligencki sznyt. Skutecznie odstrasza młodych, słuchaczy poszukujących dobrych muzycznych dźwięków. Traci wreszcie wiernych słuchaczy, nie z powodu politycznego przeładowania, ale obniżania intelektualnej poprzeczki słuchaczom. Wspomniany konkurs tego przykładem. Proponuję jeszcze radiowo-Trójkową wersję Familiady i program dla działkowców, w formie konkursu: "Rozpoznaj czyja to działka" (konkurs jak najbardziej na lato (złośliwość zamierzona).

Znika Ossowski, znika "Płyta długo grająca" i muzycznie coraz bardziej przewidywalnie i wtórnie (niestety). Sytuacji nie poprawia dobry program Wojciecha Cejrowskiego ( zreszta stary pomysł Skowrońskiego), ani pojawienie się Hirka Wrony w ramówce. To wciąż za mało.

Cieszyć się mogą tylko fani opozycji obecnego rządu. Radia publicznego słucha coraz mniej słuchaczy, także fanów "dobrej zmiany". O co więc tutaj chodzi: sabotaż, kosztowny poligon dośwaidczalny za pieniądze z abonamentu, czy może "po prostu tak musi być"? Szkoda. Zawsze wydawało mi się, że media publiczne powinne edukować, podnosić intelektualną poprzeczkę dla Słuchaczy, być ciekawe i różnorodne... Cóż...
odpowiedź
User
poinformowany
W czwartek 10 sierpnia...
odpowiedź
User
rfr
wyjątkowo głupkowate były te skrable w trójce
odpowiedź