SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM z największym wzrostem słuchalności wśród osób z wysokimi dochodami w II kwartale, Trójka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w drugim kwartale br. wśród osób z łącznymi dochodami na gospodarstwo domowe przekraczające 5 tys. zł netto zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w gronie osób z łącznymi dochodami na gospodarstwo domowe przekraczające 5 tys. zł netto pozycję lidera w okresie od kwietnia do czerwca 2020 roku zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 5,5 pkt. proc. do 30,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,4 proc. udziału; bez zmian). Podium uzupełnia Eska (w dół o 1,5 pkt. proc. do 7,6 proc. udziału).

Czwarta była Trójka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (6,1 proc. udziału; - 2,3 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od kwietnia do czerwca 2020 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM z największym wzrostem słuchalności wśród osób z wysokimi dochodami w II kwartale, Trójka najbardziej w dół

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sky
Już blisko celu. Jedynka 1%. Trójka 3%. A potem koncentracja mediów 1%+3%=4% i znowu będzie sukces.
odpowiedź
User
Trójkowicz
Nachalne cotygodniowe tytuły: RMF rośnie, Trójka w dół. Tylko target zmieniają.
odpowiedź
User
XYZ
Po co słuchać RMF ? Lepiej nic nie słuchać. Program bez żadnych treści.
odpowiedź