RMF FM nadal liderem wśród młodych słuchaczy. Duży wzrost Radia ZET

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w 2023 roku wśród osób w wieku od 15 do 24 lat było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET, a najwięcej straciło RMF MAXX - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w 2023 roku wyniósł 29,6 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik spadł o 1,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 22,4 proc., po spadku o 0,3 pkt. proc.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 4,3 pkt. proc. do 13,9 proc.

Oczko niżej znalazło się RMF MAXX, które zanotowało największy spadek w zestawieniu - wynoszący 1,8 pkt. proc. do 7,6 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-2023-rmf-fm-2,7169442054874753a ##

Czołową piątkę uzupełnia VOX FM (3,2 proc.; w dół o 0,2 pkt. proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu