SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku w I półroczu, Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego pod względem kwadransowego zasięgu słuchania w pierwszym półroczu br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni kwadransowy zasięg słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,3 pkt. proc. do 13,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (6,9 proc. udziału; bez zmian).

Podium uzupełnia Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (w dół o 0,7 pkt. proc. do 4,5 proc. udziału). Nieco mniej straciła plasująca się na szóstej lokacie (po spadku z miejsca czwartego) siostrzana Trójka. Jej zasięg zmalał o 0,6 pkt. proc. do 3,1 proc.

Warto również zwrócić uwagę na duże wzrosty średniego kwadransowego zasięgu dwóch stacji: Eski (3,7 proc. udziału; do góry o 0,5 pkt. proc.) i RMF MAXXX (2 proc.; + 0,5 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym półroczu 2018 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat pod względem udziału słuchania było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku w I półroczu, Jedynka najbardziej w dół

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Próbowałem po latach posłuchać RMF i wytrzymałem 2 dni. Nie da się. Utwory w 90% denne (jakiś rezus śpiewa LEGO, LEGO. LEGO do wyrzygania), a prowadzący mdli i nijacy co chwilę powtarzający żeby SMSa wysłać.
34 11
odpowiedź
User
on
Próbowałem po latach posłuchać RMF i wytrzymałem 2 dni. Nie da się. Utwory w 90% denne (jakiś rezus śpiewa LEGO, LEGO. LEGO do wyrzygania), a prowadzący mdli i nijacy co chwilę powtarzający żeby SMSa wysłać.

Nie dziwię Ci się jak się ma takiego nicka, to ciągle i wszędzie puszczasz pavvia
9 27
odpowiedź
User
Bezguścia
To pokazuje jak mało wymagający jest polski słuchacz...
34 8
odpowiedź
User
Kri_
Jak to? Nie da się przyciągnąć swoich wyborców do trujki? Z radia przez wielkie R zostały popłuczyny. Dajcie disco polo i konkursy z milionami do zdobycia - słuchalność wzrośnie niebotycznie. " Co by tu jeszcze spieprzyć panowie?"
23 12
odpowiedź
User
zwiadowca
Wycieli z porannej ZD3 niemal całą treść to i słuchalność spadła...
17 8
odpowiedź