SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie. Eska wyprzedziła Trójkę, która straciła najwięcej

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w dni powszednie zostaje RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrostu, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka, która została wyprzedzona przez Eskę - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w dni powszednie w okresie od listopada 2017 roku do stycznia 2018 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 26,7 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 1,7 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,6 proc., po spadku o 0,8 pkt. proc.

Na podium znalazła się jeszcze Jedynka, której udział w rynku zmniejszył się o 1,4 pkt. proc. do 7,3 proc.

Czołowa piątkę uzupełniają: sieć Eska (do góry o 0,8 pkt. proc. do 7,1 proc.), która wyprzedziła Trójkę (- 2,1 pkt. proc. do 5,8 proc.). PR 3 Polskiego Radia zanotował największy spadek w zestawieniu.

Warto również zwrócić uwagę na duże wzrosty słuchalności następujących stacji: RMF MAXXX (3,4 proc. udziału; do góry o 0,9 pkt. proc.), Złote Przeboje (3 proc.; + 0,5 pkt. proc.) i Polskie Radio 24 (0,7 proc.; + 0,4 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego okresie od listopada 2017 roku do stycznia 2018 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie. Eska wyprzedziła Trójkę, która straciła najwięcej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żyję, żeby trwać i trwam, żeby żyć
Trójka ma szansę stracić jeszcze więcej na słuchalności. Może mieć 4, a nawet 3 procent słuchalności, oczywiście podwyższając jednocześnie swój poziom merytoryczny, który w tej chwili pozostawia jeszcze wiele do życzenia (za dużo jest pozostałości po lewackiej Trójce, która nadawała przez ostatnie pół wieku). Jednak żeby słuchalność spadła i poziom merytoryczny został podniesiony, musiałby się pojawić ktoś odważny na stanowisku dyrektora, ktoś, kto nie będzie się bał protestów fanatyków z profilu „Ratujmy Trójkę” i odważy się solidnie to radio „przewietrzyć”. Adam Hlebowicz zrobił to słabo, a Wiktor Świetlik zupełnie nie podołał wyzwaniu.

Krótko mówiąc, Trójka ma potencjał, żeby propagować konserwatywne wartości 24 godziny na dobę, ale na razie jest to potencjał marnowany. Audycje konserwatywne w ramówce Trójki można policzyć na palcach jednej ręki. Ale jeszcze nie tracę nadziei.
odpowiedź
User
opłacony
Lewaki nie potrafią słuchać radia, dlatego włączają RMF FM, bo jest to radio, które gra w biurach i samochodach, ale którego się nie słucha. Słuchać radia to znaczy skupić się na treści audycji, coś z audycji wyciągnąć. A jaki jest tyPOwy "słuchacz" RMF FM? Wystarczy takiego pseudosłuchacza zapytać, jaka piosenka leciała pięć minut temu, lub też o czym gadał prezenter przed chwilą, to nawet nie będzie w stanie na takie pytanie odpowiedzieć, bo nie zwracał uwagi. Coś mu tam brzęczało, było miło, lekko, łatwo i przyjemnie - i tyle. Na konkretach nie ma po co się skupiać. Taki właśnie jest RMF FM i tacy są jego "słuchacze".
odpowiedź
User
Koncert życzeń
Mam nadzieję, że jedną z konsekwencji rychłego upadku Trójki - zarówno w wymiarze misyjnym, jak i pod względem słuchalności, będzie "podziękowanie" za współpracę m.in. takim osobom, jak Metz i Gacek. Pierwszy jest tak zarobiony, że i tak da sobie radę poza radiem a Gacek życzę, żeby została przygarnięta przez Wołga (taką gazetkę o ciuchach, pełną reklam) - to idealne miejsce dla kogoś, kto męczyłby się w redakcji muzycznej misyjnej radia.
odpowiedź
User
mon
Co raz mniej ludzi chce słuchać nic niewartej propagandy PiSowsko-kościelnej z audycjami w tonacji pogrzebowej i to tego historia wg PiS... Nie na moje nerwy. Poza tym przy PiSowskim bełkocie nie da się pracować.
odpowiedź
User
stanisław
Ale was boli że RMF FM ma taką przewagę i deklasuje wszystkich z góry na dół. Nie obrażajcie że słuchacze żółto-niebieskiego radia są pseudo. Widocznie Polacy wole słuchać RMF niż nudne Polskie radio.
odpowiedź