RMF najchętniej słuchane wieczorami. Najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziło Radio Maryja

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. w godzinach wieczornych (18- 23) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
RMF najchętniej słuchane wieczorami. Najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziło Radio Maryja
fot. polskie radio

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach wieczornych (18- 23) w okresie od listopada 2020 roku do stycznia 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 0,9 pkt. proc. do 26,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (11,4 proc. udziału; do góry o 0,3 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Eska (w dół o 1,4 pkt. proc. do 8,8 proc. udziału). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Jedynka (4,5 proc. udziału; + 0,2 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-liderem-sluchalnosci-wsrod-osob-z-wyksztalceniem-wyzszym-ogromny-spadek-trojki,7170422780082305a ##

Radio Maryja wyprzedziło Trójkę

Z czwartego na czternaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 4,3 pkt. proc. do 2,1 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 67 proc.

Na ósme miejsce awansowało Radio Maryja - wzrost z 2,3 proc. do 3 proc.

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska