SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Rośnie Trójka

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Shutterstock.com Article

W okresie od sierpnia 2018 roku do stycznia 2019 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowało RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 9,5 proc. (po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęło Radio ZET (z 11,8 proc. do 9,1 proc.), które przed rokiem było liderem. Podium uzupełnia TOK FM (spadek z 9,8 proc. do 8,9 proc.). Czwartą lokatę zajęła Trójka (z 7,8 proc. do 8,7 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Rośnie Trójka

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fff
Eska super radio
10 28
odpowiedź
User
Polak
Eska dobre radio. Dobra muzyka.
9 27
odpowiedź
User
Wektor
Dajemy łupnia koleszkom z Jedynki. Hi hi hi
9 12
odpowiedź
User
Neo
RMF, co to było kiedyś za radio. Już niewiele w tej stacji zostało z jej świetności. Mocny atut, to bez wątpienia redakcja Faktów oraz poranne i popołudniowe rozmowy. W tej dziedzinie nie mają w Polsce żadnej konkurencji. I nie chodzi wyłącznie o samych prowadzących, bo Piasecki wydawał się bezkonkurencyjny do momentu gdy nie pojawił się na Żurawiej
😀. Tam przekonał się, że same nazwisko nie wystarczy. Trochę to wyglądało jak w polityce z Tuskiem, który uwierzył w siebie do momentu wyborów na prezydenta. Silnym akcentem w RMF nadal pozostaje dział promocji i akcji specjalnych. Najsłabszym ogniwem stali się, niestety mówię, to z bólem, prezenterzy. Olo się wypalił i chyba jego już te felietony nawet nie śmieszą. Skowron ma cichą nadzieję, że z racji zasług lat nadal będzie mógł odbierać zasłużoną wypłatę. Choć musi go frustrować współpraca z resztą częścią poranka, gdy sobie przypomni złote lata tego niegdyś mocnego walca radiowego. Bo kiedyś poranek również rozjeżdżał wszystkich równo. Plusem jest to, że nadal dobrze płacą za podawanie komunikatów SMS w ciągu godziny po kilkadziesiąt razy w przerwach na reklamy, a w międzyczasie słuchając ubogiej playlisty. Zasięg techniczny ratuje żółto niebieskich. Pamiętam dobrze z jakimi wypiekami na twarzy trudno było się oderwać od tego radia. Dziś trudno jest je włączyć nawet na parę chwil, bo od razu słyszysz numer SMS.
31 6
odpowiedź
User
K2101
Trójka radziłaby sobie lepiej, trzeba tylko ograniczyć audycje polityczne w ramówce do minimum.
21 10
odpowiedź