SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serowa telewizja TiVi Ryki w nowej kampanii serów SM Ryki

Spółdzielnia Mleczarska Ryki rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową serów. Przygotowały ją team kreatywny GOLFiLEW, Platige Image i Blueway Com.

Startująca w poniedziałek kampania reklamowa SM Ryki pokazuje studio „TiVi Ryki” - tzw. telewizji serowej, w której wszystko kręci się wokół sera z Ryk. Prezenterka przedstawia propozycje serowe na każdą porę dnia - od śniadania do kolacji.

Za koncepcję kampanii odpowiada team kreatywny GOLFiLEW, czyli Magdalena Goll i Cezary Filew. - Chcieliśmy zrobić wyrazistą, sympatyczną i lekką reklamę, która wzbudzi pozytywne skojarzenia z marką Ryki, marką, która ma odbiorcy dużo do zaoferowania, bo oprócz świetnych serów wywołuje też uśmiech - mówią.

Produkcją i postprodukcją reklamy zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Blueway Com.

Poprzednio SM Ryki prowadziła duże działania reklamowe w maju ub.r. - w ogólnopolskiej kampanii promowała sery zaraz po tym, jak zyskały one nową identyfikację wizualną, stronę internetową i fanpage.

Dołącz do dyskusji: Serowa telewizja TiVi Ryki w nowej kampanii serów SM Ryki

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tuten
Wyszło super. Brawo! Brawo! Brawo! Mam nadzieję, że i "branża" doceni i nowi, potencjalni klienci zauważą jakość pracy, koncepcji i realizacji.
odpowiedź
User
wincey & wincey
tego nie da się odzobaczyć...
odpowiedź
User
No i fajnie
Fajna, co się czepiacie?
odpowiedź