SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa płatków śniadaniowych Lubella Corn Flakes (Maspex Wadowice). Akcję przygotowała agencja Brainbox i dom mediowy Mindshare.

Article

W spocie dwaj bracia spierają się o to, które płatki są lepsze. Mama informuje ich, że obydwaj jedzą te same płatki Lubella Corn Flakes.

Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację odpowiada agencja Brainbox, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick-zemny
nie cierpię tego małego gnoja z reklamy ( tego w okularach). Ma tak kiepski głos że powinien być ewentualnie tylko w rolach niemówiących.....koszmar!!!
10 8
odpowiedź
User
Iv
Faktycznie koszmar, dwóch chłopców nie potrafiących poprawnie wypowiedzieć kilku słów. Kto coś takiego wymyślił? To wstyd coś takiego w TV puszczać :(
9 8
odpowiedź
User
gosc
Jak się nazywa ta pani z reklamy i czy jest wolna?
8 8
odpowiedź
User
Michał
Same płatki są nie lepsze, właśnie je jem, mają sztuczny smak są mdłe:/
8 8
odpowiedź
User
pola
pani sepleni ze nie mozna jej rozumiec!!!
9 8
odpowiedź