Smakowita reklamowana w oparciu o nową strategię komunikacji (wideo)

Firma ZT Kruszwica ruszyła z nową kampanią reklamową marki Smakowita pod hasłem "Dzięki ziarnom". To pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki w której podkreślone jest roślinne pochodzenie tłuszczów wykorzystywanych w produktach Smakowity.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe promujące Smakowitę prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, w telewizji oraz w internecie.

Zastosowane po raz pierwszy w reklamach marki hasło "Dzięki ziarnom" ma podkreślać roślinne pochodzenie tłuszczów stosowanych w produktach Smakowity. To m.in. rzepak.

Akcja spotu dzieje się w bajkowej scenerii "Wyciskarni", gdzie dwóch wesołych bliźniaków towarzyszy ojcu w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie, po kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.

Wraz ze startem kampanii zmieniono też opakowania Smakowity, które dodatkowo będą promowane poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.

Nowa strategia komunikacji marki Smakowita powstała we współpracy z zespołem strategii marki PwC. Komunikację marki przygotowała agencja Sieberthead, która odpowiada też za nową wizualizację opakowań. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F1LM. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"