Smart Media znów z Adversum

Smart Media odnowiło współpracę z Kancelarią Prawniczo-Brokerską Adversum. Agencja będzie odpowiadać za kompleksową obsługę public relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do najważniejszych obowiązków agencji należeć będą działania z zakresu relacji z mediami, e-PR, employer brandingu oraz doradztwa strategicznego i marketingowego.

Zespół odpowiedzialny za obsługę nowego klienta tworzą: Krzysztof Kowalski, Krzysztof Smardzewski i Hubert Wawer.

Umowa została podpisana od lutego na czas nieokreślony. Agencja obsługiwała już klienta w 2010 i 2011 r. W zeszłym roku Adversum nie korzystało z obsługi PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady