SMG przejmuje od Mindshare obsługę telewizyjnego budżetu reklamowego Aflofarmu

Firma Aflofarm Farmacja Polska od stycznia 2016 roku  rozpoczyna współpracę z domem mediowym SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą w tym zakresie wszystkich marek Aflofarmu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
SMG przejmuje od Mindshare obsługę telewizyjnego budżetu reklamowego Aflofarmu

Wybór SMG na nowego partnera biznesowego Aflofarmu poprzedzony został przeglądem ofert. Nie podano, ile ani które inne domy mediowe oprócz zwycięskiego brały w nim udział.

- Propozycja złożona przez SMG była najkorzystniejsza pod względem kosztów oraz rozwiązań gwarantujących kontynuację budowy wartości naszych marek i całego biznesu. Wybraliśmy agencję, której podejście strategiczne i taktyczne do planowania i zakupu telewizji jest spójne z naszymi potrzebami biznesowymi w tym obszarze - powiedział Jacek Furman, prezes firmy Aflofarm Farmacja Polska.

SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 roku, ale tylko tych telewizyjnych. Warunki zakupu w pozostałych mediach negocjuje samodzielnie dział marketingu Aflofarmu.

Przez ostatnie cztery lata obsługą mediową telewizyjnych aktywności Aflofarmu zajmował się Mindshare Polska. Jesienią ub.r. marketer przedłużył umowę z tą agencją bez rozpisywania przetargu. Zawarty wówczas kontrakt obowiązuje do końca br.

Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media, w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka cennikowo wydała na reklamy w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego w samej telewizji - 1,16 mld zł. Przez dziesięć miesięcy br. producent wydał na reklamy w tradycyjnych mediach trzykrotnie więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat.

Aflofarm produkuje przede wszystkim leki dostępne bez recepty i suplementy diety.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry