SMS-owa kampania Reserved

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

FirmaMobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła współpracę z firmą LPP S.A. - właścicielem marki Reserved. Jej efektem jest trwająca właśnie promocja wykorzystująca technologie mobilne.

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o otwarciu nowego salonu Reserved w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 28-29 lipca przyjdzie z otrzymanym SMS-em do nowego salonu i dokona w dziale męskim zakupów za ponad 50 zł, otrzyma prezent od Reserved – firmową czapeczkę lub okulary.

Jest to pierwsza kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe