Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Ma 190 mln użytkowników

W I kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel serwisu Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 39 procent. W skali roku firma zmniejszyła stratę netto o 75 mln dolarów, a liczba aktywnych użytkowników po spadkach z poprzednich kwartałów powróciła do poziomu 190 milionów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Ma 190 mln użytkowników

W I kwartale br. spółka Snap osiągnęła przychody w wysokości ponad 320,4 mln dol. - o 39 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe przychody firma wypracowała na rynku w Ameryce Północnej (ponad 225,7 mln dol.), w Europie była to kwota przekraczająca 47,4 mln dol., a w pozostałych regionach świata – ponad 47,2 mln.

grafika
grafika

W raportowanym okresie właściciel Snapchata zanotował stratę netto na poziomie ponad 310,4 mln dol. Jest ona niższa o 75 mln dol. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Na koniec I kwartału br. liczba aktywnych użytkowników dziennie wynosiła 190 mln, co jest wynikiem porównywalnym z tym zanotowanym rok wcześniej (191 mln). Natomiast serwisowi udało się w ciągu kilku ostatnich kwartałów odbudować bazę użytkowników, których liczba na koniec 2018 r. wynosiła 186 mln, podobnie jak w III kwartale ub.r. Największa liczba internautów korzystających ze Snapchata pochodzi z Ameryki Północnej (80 mln), tych z Europy jest 61 mln, zaś 49 mln to użytkownicy Snapchata pochodzący z pozostałych regionów świata.

grafika

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska