Snickers wróci z reklamą na Super Bowl, by uczcić dekadę kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”

Koncern Mars Wrigley nie będzie podczas zbliżającego się Super Bowl reklamować marek M&M’s i Skittles. W zamian pokaże spot marki Snickers, by uczcić dekadę kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Snicker zadebiutował z kampanią You’re Not You When You’re Hungry” na Super Bowl w 2010 roku. Wystąpiła w niej mająca obecnie 97 lat aktorka Betty White. W spocie facet gra w piłkę nożną ze swoimi przyjaciółmi, ale ponieważ jest tak głodny, nie jest sobą i gra tak, jakby był Betty White.

 

Nowy spot Snickersa, stworzona przez agencje BBDO New York  i AMV BBDO, będzie szóstą reklamą tej marki na Super Bowl w ostatnim dziesięcioleciu.

Snickers po raz ostatni pojawił się przy finałach rozgrywek amerykańskiego futbolu w 2017 roku. W spocie wystąpił Adam Driver. We wcześniejszych latach w reklamach marki grali William Defoe oraz Roseanne Barr i Richard Lewis.

W 2007 roku Mars Wrigley promował Snickersa na Super Bowl reklamą pocałunek dwóch mężczyzn, stworzoną przez agencję  TBWA. W ciągu ostatnich dwóch Super Bowl koncern promował marki cukierków: M&M’s i Skittles. W br. w spocie wystąpiła Christina Applegate.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska